Skip to main content

Υπηρεσίες

Οι υπηρεσίες Whistleblowing που παρέχει η εταιρία μας περιλαμβάνουν

Ασφαλείς Διαύλους Αναφοράς

Οι εργαζόμενοι και οι εξωτερικοί συνεργάτες μπορούν να υποβάλουν αναφορές ανώνυμα ή εμπιστευτικά, χωρίς τον φόβο αντιποίνων. Η πλατφόρμα που έχουμε αναπτύξει, προσφέρει μια ασφαλή και ανώνυμη λύση για την υποβολή αναφορών από εργαζόμενους και εξωτερικούς συνεργάτες. Σχεδιασμένη με έμφαση στην εμπιστευτικότητα και την ασφάλεια των πληροφοριών, η πλατφόρμα επιτρέπει στους χρήστες να αναφέρουν παρατυπίες ή ανησυχίες χωρίς φόβο αντιποίνων ή αποκάλυψης της ταυτότητάς τους.

Διαχείριση και Διερεύνηση Αναφορών

Η διαχείριση και διερεύνηση αναφορών είναι μια κρίσιμη διαδικασία για την εξασφάλιση της διαφάνειας και της λογοδοσίας σε έναν οργανισμό ή επιχείρηση. Οι αναφορές εξετάζονται και διερευνώνται από ειδικούς, διασφαλίζοντας την ακεραιότητα της διαδικασίας και μετά την ολοκλήρωση της διερεύνησης, τα αποτελέσματα καταγράφονται και αναφέρονται στη διοίκηση του οργανισμού, προστατεύοντας παράλληλα τα άτομα που υποβάλλουν αναφορές από αντίποινα.

Εκπαίδευση και Ευαισθητοποίηση

Προγράμματα εκπαίδευσης για τους εργαζομένους σχετικά με τη σημασία του Whistleblowing και την προστασία που παρέχεται. Η εκπαίδευση και η ευαισθητοποίηση είναι κρίσιμα στοιχεία για την επιτυχία των υπηρεσιών Whistleblowing. Αυτές οι δράσεις βοηθούν τους εργαζόμενους να κατανοήσουν τη σημασία της αναφοράς ανήθικων ή παράνομων συμπεριφορών και τους παρέχουν τα εργαλεία για να το κάνουν με ασφάλεια. Περιλαμβάνει εκπαιδευτικά σεμινάρια για να ενημερώθοουν οι εργαζόμενοι σχετικά με τις πολιτικές Whistleblowing, τα δικαιώματά τους και τις διαδικασίες αναφοράς, καθώς και υπηρεσίες υποστήριξης και συμβουλευτικής για τους εργαζόμενους που επιθυμούν να υποβάλουν αναφορά, διασφαλίζοντας ότι έχουν την απαραίτητη καθοδήγηση και προστασία.

Συμμόρφωση με τη Νομοθεσία

Εκπόνηση εξειδικευμένης Πολιτικής Whistleblowing προσαρμοσμένης στις ανάγκες και τις συνθήκες της επιχείρησης ή του οργανισμού σας για την συμμόρφωση σας με τον ν. 4990/2022 και την ευρωπαϊκή Οδηγία 2019/1937. Η Πολιτική θα καλύπτει ιδίως την θέσπιση συστήματος εσωτερικής και εξωτερικής αναφοράς παραβιάσεων, την προστασία των προσώπων που αναφέρουν τις εν λόγω παραβιάσεις, την οργάνωση της διαδικασίας υποβολής, παραλαβής και παρακολούθησης των αναφορών και τον ορισμό του Υπευθύνου Παραλαβής και Παρακολούθησης Αναφορών (ΥΠΠΑ).